Jäktigt!

Igår var jag upp på stan med S för att shoppa lite. En klänning och skor till ikväll då vi ska på förlovningsfest. Klänningen hade jag redan tittat ut så det var snabbt fixat. Det är en volangklänning från lindex och den är hallonrosa. Sen var det skor jag skulle köpa också och det gjorde jag. Hittade ett par sjukt snygga på Bianco. Dom var verkligen perfekta, snygga, sköna men dyra. Trött som jag var så testade jag bara högerskon. Och väl hemma när jag skulle prova dom och gå runt lite med dom så märker jag att den ena är trasig i ett spänne. Ihoplimmad =/ Himla tråkigt tycker jag. Ofta man vill betala så mycket för ett par skor som är trasiga. I alla fall, idag vaknade jag och promenerade upp på stan för att byta... fanns inga fler i samma storlek. så jag fick helt enkelt lämna tillbaka dom. Himla tråkigt tycker jag eftersom jag gillade dom så mycket. Men sånt är livet ibland.

Hur som helst så var jag ju fortfarande tvungen att skaffa mig ett par skor till ikväll... och eftersom att jag fick stress-shoppa så ville jag inte lägga ut så mycket pengar sådär i sista minuten. Så jag sprang in på din sko och handlade ett par i stället. Dom är fina dom också.. men inte lika lyxiga och definitivt inte lika sköna. Men snällare för plånboken och det är ju i alla fall positivt!





Dom här fina köpte jag från början. Blir så himla besviken när jag tittar på dom :(




Fick bli dom här istället. Svarta glansiga, rosett på hälen och silverklack.



                                                                                                                                                                                                                           
Det här inlägget skrev jag förut idag. men internetet pajade så publicerades aldrig. Hinner tyvär inte skriva ngt nytt nu, för vi ska nämligen alldeles strax åka iväg. Outfitbilder lägger jag upp imorgon. Glöm inte att kika in då! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0