Internet funkar inte

Har inte kunnat blogga på ett par dagar för vårt internet hemma fungerar inte. Riktigt surt, speciellt nu när man hade börjat komma upp i lite högre läsarantal. Men håll ut det löser sig snart. Och då hoppas jag att ni fortsätter att titta in! :)

Min stockholms-resa var verkligen helt underbar! Hade så himla kul med Johanna. Vi gjorde stan i några timmar först, sen tog vi färjan över till djurgården. Och där gick vi till junibacken och Astrid Lindgrens värld. Verkligen jättefint där och man fick världens nostalgikick av att åka sagotåget. Då man besökte alla Astrid Lindgrens världar. Så som Lönnerberga Nangijala och såklart Junibacken. Lite shoppade jag också, så som världens bästa mascara, som johanna tipsade mig om, och den var verkligen så bra som hon sa! Ett läppglans och en födelsedagspresent till Meis blev det också.

Jag kom hem till Eskilstuna vid 6-tiden igen, då åkte vi och handlade lite sen begav vi oss till Max (hamburgestället) för där satt Meis och Jemi och väntade. Vi överlämnade presenten till födelsedagsbarnet och passade på att prata lite strunt och ha allmänt trevligt.

Just nu sitter jag i mammas källare, för idag var jag och D nämligen på lägenhetsvisning här i Örebro. Och vilket läge det var, vi tackade genast ja, men det är fortfarande inte säkert att vi får den, eftersom vi var nummer 6 av 10 som fått erbjudande. Men håll tummarna!

Nu ska jag passa på att va lite social med familjen medan jag är här och så hoppas jag att vårat internet hoppar igång igen snart!

Sköt om er!

Gå och titta på alla fina bilder från stockholm i Johannas blogg!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej min kära :D Vill hälsa på snart!!

Förresten, skit det där med internet, men ring mig när som så fixar jag pengarna!! Dom väntar på dig ;)



tack för en underbar dag i stockis, nu får du visa Eskilstuna och den fina lägenheten. Hoppas ni får den ni kollade på i Örebro!



Puss & Godnatt :)

2009-04-16 @ 20:52:37
URL: http://manori.blogg.se/
Postat av: vexy

tack :)



Åh, va jobbigt - man blir ju nästan lite handikappad utan internet, inte kunna kolla sin mail, betala räkningar etc.



Känpar fortfarande emot den där nedrans förkylningen, men känner att den ligger om hörnet och väntar på att slå till. usch.

2009-04-16 @ 21:31:13
URL: http://vexy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0