Home sweet home

Nu är jag back in tuna-town igen. Känns faktiskt skönt att komma hem (även om jag hellre vill att hem ska vara i örebro). Men är så skönt att komma hem till sin egen lägenhet och alla sina saker och sin egna säng och sist men inte minst hem till D! Det är ju som man brukar säga borta bra men hemma bäst.

Så fort jag kom innanför dörren så var jag och D tvugna att åka iväg och lämna in vår bil, för rutan ska bytas imorgonbitti. Passade på att ringa till sötjujj för att planera lite. Men min mobil dog nästan direkt. Jag ser verkligen fram imot onsdag då jag ska åka och hälsa på i the big city ;) snacka om att vi ska göra stan!

Nu ska jag mumsa upp min gott och blandat yummie och mitt glas med brämhults apelsin/jordgubb. Sen börja förbereda för fotograferingen imorgonbitti. Måste ju testa sminket, kläderna och frisyren jag har tänkt. Det ska verkligen bli så himla kul!



Snygg bild va? :P

Kommentarer
Postat av: vexy

kl 8 utanför blir kanoners.

Ska du få se hur hysteriskt rädd jag är för svan-jäklarna :P

2009-04-13 @ 22:30:52
URL: http://vexy.blogg.se/
Postat av: Molle

Hoppas bilderna blir bra imorn! Vexy är ju duktig som tusan! :D



Ja, du får åka på kryssning för att köpa godis helt enkelt :D

2009-04-13 @ 22:50:49
URL: http://ettrosapenntroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0