Hemma igen


Nu har vi nyss kommit innanför dörren. Vårat äventyr började spännande nog med ÖB, dom har jättebra Dove bodybutter i miniburkar som är lätta att ta med sig. Perfekta för mig och mitt torra ansikte. Sen begav vi oss av till fågelreservatet och det var riktigt härligt att promenera runt där. Lite mulet till att börja med, men sedan sprack det upp och solen tittade fram. Axel fick springa lös, äta fågelbajs och jaga fåglar. Han stormtrivdes! Nu är han helt slut och har bäddat ner sig i en av mina klädhögar, bra att dom kommer till någon nytta och inte bara ligger och skräpar ;)

Jag tänkte slänga upp en bild med Dagens outfit och sen börja med matlagning. Det blir köttfärskebab-spett med hemmagjord klyftpotatis och gräddfilssås. Mumma!!



Jeansleggings från Vila. Linne från Gina, kort jacka från Only och pricken på i med vita sneakers från Din Sko.
                  

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jaaa men visst, det vore såååå roligt! :D Saknar dig. Haha nu är det uppdaterat för en stund ;)



Puss på dej! Vi rings om närmare dagar men just nu ser det ut som att jag är ledig på måndag och onsdag. Har säkert lite böcker att läsa men det hinner jag nog ändå! Hörs sen, love.

2009-04-09 @ 18:28:05
URL: http://manori.blogg.se/
Postat av: bea

Jag gillar det blåa linnet, från gina? :)

2009-04-10 @ 19:07:31
URL: http://beagustafsson.blogg.se/
Postat av: bea

uuuh, billigt :) blir nog att jag kanske köper det, om det apsar mig förståss hehe :) men fint var det :) ha en fortsatt trevlig kväll :)

2009-04-10 @ 19:57:56
URL: http://beagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0