Det funkar!

Kan ni tänka er, helt plötsligt bara så hoppade nätet igång igen. Känns underbart!

Nu har jag just tittat på Grannfejden på Tv3, ganska kul faktiskt. Det finns ju verkligen folk till allt. Ibland (rätt ofta) så känns det nästan som att man själv är den enda normala i hela världen (förutom dom närmaste också förstås). Samma känsla kan man få när man är ute i trafiken och kör bil, då kan man få känslan av att man verkligen är den enda i hela världen som kan köra normalt. Folk tvärbromsar, kör 30 på 50-vägar, blinkar inte, blinkar fast dom inte ska svänga. Ja, helt konstiga saker som man själv aldrig skulle göra liksom. Men det värsta är nog när det är någon som verkligen lägger sig i arslet på en, så man får sån där riktig lust att tvärbromsa så dom kör rakt in i en.

Nu ska jag nog hoppa in i duschen och sen gå och lägga mig.


Johanna var sugen på en runda med MCn


Och jag var tvungen att ta ett viktigt samtal.

(bilder från stockholm, tagna på junibacken)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0