Bus, käk och sol

Har varit ute i trädgården och busat hela dagen och det har varit riktigt underbart. Jag, S och D har testat våra gymnastkunskaper och jag kan stolt säga att kullerbyttorna och hjulningarna fortfarande sitter där dom ska. Men D som gammal gymnast körde lite mer avancerade grejjer som bakåtvolter och handgång, och det fixade han galant. Efter allt stoj i trädgården så har jag t.o.m lyckats få lite färg och det är ju alltid uppskattat :D

Nu ska jag gå och packa ihop mina saker och åka in till stan och hämta min lilla Bäbis-Axel :D

Hur har eran dag varit?


Kommentarer
Postat av: Johanna

Mysigt det låter! Min dag är seg.. önskar den var över hahah!

2009-04-12 @ 18:43:56
URL: http://manori.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0