Avslöjandet

Jag berättade ju igårkväll att jag hade en nyhet. En nyhet som jag tycker är väldigt rolig, stor, härlig och lugnande. Det är ju såhär att jag och D ska flytta tillbaka till min hemstad Örebro till sommaren/hösten. Han ska plugga där och jag längtar hem. Och igår mina vänner så fick vi veta något bra. Nämligen att vi har fått en lägenhet. Och inte bara något skabb som man tar i sista sekunden. Utan en bra lägenhet som ligger jättefint, som är lagom stor och lagom billig. Och vet ni Jag älskart! :D

Det är en etta (I know),  men en stor etta på 53 kvm. En stor sovalkov där våran dubbelsäng får plats och som man kan spärra av med ett draperi eller vikvägg. Lägenheten har badrum med badkar -ett stort plus. Den har även en stor balkong och ett jättestort kök. Den är verkligen välplanerad! Läget är perfekt också. Det tar ca 5 minuter att komma upp på stan och ca 3 minuter att ta sig till tågstationen (när man promenerar alltså).


Nu längtar jag ihjäl mig. Vi ska åka och titta på den på måndag och inflyttning blir första augusti.





Här har ni ritningen

Kommentarer
Postat av: Johanna

GRAAAATTIIISS :D Vad roligt! PUSS

2009-04-29 @ 19:01:18
URL: http://manori.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0