Åkte ut i avdelning 1


Jag tänkte  börja dagens första inlägg med lite travsnack. Jag och D åkte nämligen till travet vid lunchtid idag för att spela lite. Vi lämnade in en V5:a men åkte ur i avdelning 1 (av 5) fick in de resterande 4 loppen, men vad gjorde det liksom? spänningen var ju redan borta. Typiskt!

Vi spelade några tior utöver systemet och då vann vi ett par gånger. Inga storpengar, men kul ändå! Samtidigt som vi var på travet här i eskilstuna så var pappa, storebror och Eva på färjestadstravet i Karlstad. Flux startade nämligen. Han kom på 4e plats, men det var inte illa pinkat eftersom att han hade väldigt tufft motstånd. Och en fjärdeplats var helt godkännt och ett extra plus i kanten va ju att han sprang hem lite vinstpengar även som 4:a.

Nu så ska jag nog lägga mig en stund och vila. Och ikväll ska jag nog ta det lugnt här hemma med lite snacks och TV-tittande. Jag laddar för morgondagen, så det blir grillfest hemma hos mamma :)

Vad har ni för planer över påsken?


 
Stolta hästägare! Bilden är tagen i vintras när Flux vann på sundbyholmsbanan
här i Eskilstuna.
(fr. v: Bosse, Pappa Lars och storebror Tobias)


Fluxen ser stolt ut precis som kusken Juhanni.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack mitt hjärta :D Vänta bara tills jag säger till pappa att du spelar på hästar, he's gonna love u ;)

2009-04-10 @ 18:39:02
URL: http://manori.blogg.se/
Postat av: vexy

ah tack så mkt. fick jordens fotoide när jag såg miljön. tror det kan komma att bli grymt :) Ska försöka ta och hitta mig dit och spana in stället

2009-04-10 @ 18:59:05
URL: http://vexy.blogg.se/
Postat av: Malin

HAHA! :D bosse ser lite rolig ut på den första bilden!

2009-04-11 @ 02:15:57
URL: http://endelavmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0