20/4

Idag vaknade jag vid 12 och var SJUKT trött! Vi kom hem ca halvfem imorse och jag kunde inte somna direkt utan slocknade väl någon gång vid 6-tiden. Men festen var riktigt lyckad. Det var mycket folk där (ca 200 enligt min uppskattning) och det dansades och skojades in i det sista. Maten som bjöds var riktigt god också. Förrätten bestod av Meza (stavas?) Alltså massa olika dipsåser så som tzatsiki, hummus, ajvar, aubergineröra mm som man fick doppa bröd och grönsaker i. Till huvudrätt fick vi grillat. Jättegod kyckling, lamm och fläsk med klyftpotatis. Det enda jag skulle vilja anmärka lite på, som efterättsmänniska jag är, så var det just det att vi inte direkt fick någon efterrätt förutom frukten som vi fick in till bordet. Men sammanfattningsvis så var det en toppenkväll igår!

Nu ska jag försöka rycka upp mig och börja med lunchen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0